OKTOBERFEST ZEDDAM
Zörg da-j d'r bi-j bunt verdomme!

Nachrichten

21-08-2020

Geen Oktoberfest 2020

𝕭𝖊𝖘𝖙𝖊 𝕭𝖊𝖟𝖔𝖊𝖐𝖊𝖗,
Het zijn momenteel uitdagende tijden waarin we leven. Met elkaar werken we hard aan het waarborgen van het belangrijkste element van het leven: onze gezondheid. Met dit bericht willen we jullie een update geven over de belangrijkste bijzaak in het leven: 𝕺𝖐𝖙𝖔𝖇𝖊𝖗𝖋𝖊𝖘𝖙 𝖅𝖊𝖉𝖉𝖆𝖒.
Het bestuur van Stichting de Feesttent volgt met grote belangstelling de meest recente ontwikkelingen; hoe ontwikkelt het virus zich na de lock-down, wat is de situatie binnen én buiten Nederland en hoe kunnen we een 2e golf opvangen dan wel voorkomen? Wat zijn de kaders vanuit gemeente en veiligheidsregio waarbinnen we eventueel een dergelijk evenement kunnen, mogen en willen organiseren?
Afgelopen maandag 3 augustus heeft het bestuur besloten géén Oktoberfest te organiseren in 2020. We slaan een jaartje over. Met pijn in ons hart maar in de volle overtuiging dat dit momenteel het beste is voor ons allemaal.
Ons stipje aan de horizon ligt in het weekend van 𝟮𝟵-𝟯𝟬-𝟯𝟭 𝗼𝗸𝘁𝗼𝗯𝗲𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟭. Dat klinkt nog ver weg, maar geeft hopelijk voldoende tijd om met elkaar te werken aan een veilig en gezond leefklimaat.
We vertrouwen op jullie begrip voor deze beslissing en wensen iedereen veel gezondheid toe:
Zörg da-j gezond blief verdomme! 💚💙
Stichting de Feesttent 🍻