OKTOBERFEST ZEDDAM
Zörg da-j d'r bi-j bunt verdomme!

Nachrichten

02-07-2018

Programma 2018 en start kaartverkoop

Op 26 & 27 oktober is het weer tijd voor hét feest van het jaar: Oktoberfest Zeddam!

De organisatie draait op volle toeren en het programma ligt inmiddels vast. In navolging van editie 2017, wordt er ook dit jaar 2 dagen feest gevierd in ’t Zandgat.

Op vrijdag 26 oktober hebben wij DJ Dylan die de boel flink aan de gang zal krijgen!
Hoofdact van de vrijdag is Wir sind SPITZE! “ENERGIEK, VERRASSEND EN ENIG IN ZIJN SOORT!” Zo is deze powerband uit de Zuid-Limbugse heuvels eigenlijk nog het best te omschrijven. Gooi de beste volksmuziek, dance, schlagers en de nieuwste hits samen in je cocktailshaker en je krijgt de unieke Wir sind SPITZE! Flavour! Tijdens hun concerten word je meegezogen in een interactieve show waarin humoristische acts zich in hoog tempo afwisselen met hun eigen mash-up brouwsels voorzien van dikke blazers en een vingervlugge accordeon.
Op zaterdag 27 oktober hebben wij een compleet nieuw programma en treden voor u op de Die Reifholzkapelle uit Boven-Leeuwen is een aansprekend orkest met Egerländer- en Tsjechisch repertoire dat er in is geslaagd om uit te groeien tot één van de betere en veel gevraagde blaasorkesten van Nederland. Een orkest dat talrijke evenementen in binnen- en buitenland liet uitgroeien tot een groot succes!
En als hoofdact hebben wij weten vast de leggen Knallermann! Een strakke basis door het combo, een te gek vette sound door onze ongeëvenaarde blazerssectie: dat maakt iedere gig tot een ‘party ohne ende. Knallermann presenteert een live-show met de bekendste Duitse schlagers, de foutste hits uit de Neue Deutsche Welle, de beste Ballermann-knallers en diverse uitstapjes naar disco-klassiekers en top-hits uit de 90's. Feest gegarandeerd!
START KAARTVERKOOP VRIJDAG 6 JULI