OKTOBERFEST ZEDDAM
Zörg da-j d'r bi-j bunt verdomme!

Oktoberfest Zeddam 2019

Op 25 & 26 oktober is het weer tijd voor hét feest van het jaar: Oktoberfest Zeddam!

De organisatie draait op volle toeren en het programma ligt inmiddels vast. In navolging van editie 2018, wordt er ook dit jaar 2 dagen feest gevierd op onze locatie onder de voet van de Rosmolen splitsing oude Eltenseweg en bovendorpstraat .

Op vrijdag 25 oktober hebben wij DJ Dylan die de boel flink aan de gang zal krijgen! Hoofdact van de vrijdag is Die Powerhosen! Meine Damen und Herren, es wird KNALLEN! Die Schlagerkanone staat paraat en er is munitie genoeg! Al spring je in je muzikale schuilkelder, "Die allerbesten Bombenhits aus Deutschland" vliegen je om de oren.

Op zaterdag 26 oktober treden voor u op Die Reifholzkapelle uit Boven-Leeuwen is een aansprekend orkest met Egerländer- en Tsjechisch repertoire dat er in is geslaagd om uit te groeien tot één van de betere en veel gevraagde blaasorkesten van Nederland. Een orkest dat talrijke evenementen in binnen- en buitenland liet uitgroeien tot een groot succes!

En als hoofdact hebben wij weten vast de leggen Knallermann! Een strakke basis door het combo, een te gek vette sound door onze ongeëvenaarde blazerssectie: dat maakt iedere gig tot een ‘party ohne ende. Knallermann presenteert een live-show met de bekendste Duitse schlagers, de foutste hits uit de Neue Deutsche Welle, de beste Ballermann-knallers en diverse uitstapjes naar disco-klassiekers en top-hits uit de 90's. Feest gegarandeerd!

Zörg da-j d'r bi-j bunt verdomme!